Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2019

Στη Ν. Σικελία ταξίδεψαν καθηγητές του Γυμνασίου Αγριάς για το πρόγραμμα Erasmus






Aντιπροσωπεία καθηγητών του Γυμνασίου Αγριάς ταξίδεψε την περασμένη εβδομάδα, από τις 28 ως τις 31 Οκτωβρίου,  στην πόλη Rosolini της νότιας Σικελίας. Συγκεκριμένα, οι φιλόλογοι Ελένη Μιχαήλ και Σπύρος Μηλίνης ταξίδεψαν στην Ιταλία, προκειμένου να παρευρεθούν στην οργανωτική συνάντηση παιδαγωγικών ομάδων για το πρόγραμμα Erasmus+/KA229 με τίτλο «Δραστήριος, Δημιουργικός, Επιχειρηματικός». Στον ίδιο χώρο, μαζί με τους καθηγητές του τοπικού σχολείου, βρέθηκαν εκπαιδευτικοί των σχολείων-εταίρων, από την πόλη Terrassa της Καταλονίας, το Nasaud της Ρουμανίας και το Poznan της Πολωνίας.
Σκοπός του προγράμματος “Active, Creative, Enterprising”, όπως είναι ο πρωτότυπος τίτλος, είναι η ανταλλαγή πρακτικών μεταξύ των εταιρικών σχολείων για την ανάπτυξη των λεγόμενων ήπιων δεξιοτήτων (soft skills) των μαθητών, καθώς και των επαγγελματικών προσόντων των εκπαιδευτικών.  Στόχος, ακόμη, είναι να υποστηριχθούν τα σχολεία στη διδασκαλία των οικονομικών και να διαμορφωθούν θετικές στάσεις ως προς την επιχειρηματικότητα, τη δημιουργικότητα, την κοινωνική και οικονομική δραστηριότητα. Τα παραπάνω θεωρούνται σημαντικά, καθώς στην εποχή μας αναγνωρίζεται η ανάγκη για συνειδητοποιημένη ένταξη των μαθητών από μικρότερη ηλικία στην οικονομική και κοινωνική ζωή. Ωστόσο, συχνά υπάρχει έλλειψη ενδιαφέροντος από την πλευρά των παιδιών για ενεργό συμμετοχή, ενώ, παράλληλα, αναγνωρίζουν το χρήμα ως υπέρτατη αξία. Έτσι, αυτή η απροθυμία οδηγεί συχνά τους νέους ανθρώπους μπροστά στο φάσμα της ανεργίας. Τα μαθήματα στο πλαίσιο του προγράμματος, που θα διαρκέσει δύο σχολικά έτη (2019-2021), θα αφορούν το θεωρητικό πλαίσιο της επιχειρηματικότητας και της ανάπτυξης ήπιων δεξιοτήτων, τη δημιουργία εικονικής εταιρίας, την παρουσίαση και αξιολόγηση μαθητικών πρότζεκτ, την κοινωνική οικονομία, το παιχνίδι ως μέσο διδασκαλίας των οικονομικών, την οργάνωση μαθητικών συνεταιρισμών, την επικοινωνία με ειδικούς, επιχειρηματίες, και, γενικά, τη μάθηση μέσω της πράξης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου