Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ανάδειξη της τοπικής ιστορίας σε σχέση με το 1821
Πόσοι γνωρίζουμε όλα τα μνημεία της περιοχής μας; Τα αγάλματα; από που προήλθαν τα ονόματα οδών και πλατειών; Πολλές είναι οι φορές που προσπερνούμε ένα μνημείο αν και το βλέπουμε καθημερινά και δεν γνωρίζουμε το πρόσωπο στο οποίο είναι αφιερωμένο. Λαμβάνοντας υπόψη την ιστορία της πόλης, που κρατιέται ζωντανή οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας και Τρικάλων, δια των υπευθύνων σχολικών δραστηριοτήτων πραγματοποίησαν το απόγευμα της Τετάρτης μια εξαιρετική διαδικτυακή εκδήλωση επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών με τίτλο «Πως θυμόμαστε την επανάσταση του 1821; Μια σχολική δράση τοπικής ιστορίας», με τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς να αγγίζουν τους 250!
Συνομιλώντας με τον πρόεδρο της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Βόλου Ηλία Κουτσερή η υπεύθυνη σχολικών δραστηριοτήτων της
Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Σοφία Κανταράκη
εξήγησε την ουσία αυτού του σχολικού προγράμματος που δεν είναι άλλη από την
ανάδειξη της τοπικής ιστορίας με τη συνεργασία εκπαιδευτικών και των μαθητών
τους.
Στην εκδήλωση μίλησαν η κ. Ιουλία Πεντάζου, ιστορικός και επίκουρος Καθηγήτρια στο Τμήμα Πολιτισμού και Δημιουργικών Μέσων και Βιομηχανιών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και η κ. Ελένη Σταμπόγλη, ιστορικός, εκδότρια και μέλος του Δ.Σ. του ΚΕΑΕ.
Με τη δράση αυτή, την οποία ανέλυσαν οι ομιλήτριες,
οι εκπαιδευτικοί μαζί με τους μαθητές τους θα μπορούν πιο δημιουργικά και
ερευνητικά ταυτόχρονα να μάθουν περισσότερα για την τοπική ιστορία και την
ελληνική Επανάσταση.
«Η δράση αυτή καλεί τους εκπαιδευτικούς να εντοπίσουν μαζί με τους μαθητές τους υλικά τεκμήρια, κατά κύριο λόγο, που σχετίζονται με την ελληνική επανάσταση, μνημεία, δρόμους, πλατείες, βιβλία, αντικείμενα τέχνης και στη συνέχεια να δουλέψουν ερευνητικά , να μελετήσουν τα ίχνη αυτών των μνημείων στον τόπο τους, αναζητώντας τις διασυνδέσεις με την ιστορία του 1821 και φυσικά την ιστορία του τόπου τους», είπε χαρακτηριστικά η κ. Κανταράκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου