Αρκετά και σημαντικά είναι τα προβλήματα, που διαπιστώνονται στην πράξη, από γονείς και κηδεμόνες, που επιθυμούν να κάνουν έστω την εγγραφή των παιδιών τους- μαθητών, στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, προκειμένου να λάβουν τους κωδικούς και το email, ώστε να συμμετάσχουν στην τηλεκπαίδευση που ξεκινά το Υπουργείο Παιδείας.
Σημαντικότερο όλων, στη φάση της εγγραφής, είναι η μη εύκολη πρόσβαση που παρατηρείται στο δίκτυο, με συνέπεια να εγείρονται εύλογα ερωτήματα για το πώς μπορεί να λειτουργήσει το σύστημα στην πράξη, εάν σήμερα, μόνο με τις εγγραφές, "Δεν είναι δυνατή η πρόσβαση στον ιστότοπο" όπως αναφέρεται στο σχετικό μήνυμα. Υπάρχουν γονείς, που απ΄το Σαββατοκύριακο προσπαθούν να "δικτυωθούν", αλλά δεν το καταφέρνουν, καθώς αντικρίζουν στον υπολογιστή τους, συνεχώς το μήνυμα της εικόνας.
Αύριο λοιπόν, πως ένα ολόκληρο σύστημα θα μπορεί να λειτουργεί χωρίς να "κρεμάει" με την ταυτόχρονη διδασκαλία;
Αρκετοί παράλληλα γονείς, επιθυμούν τα παιδιά τους να ξεκινήσουν να διατηρούν μια σχετική επαφή έστω και ηλεκτρονικά με το σχολείο, τους εκπαιδευτικούς και τα μαθήματα, ενώ άλλοι προβληματίζονται για το πως θα το επιτύχουν αυτό, όταν δεν διαθέτουν οι ίδιοι, την τεχνολογία που απαιτείται σε αυτή την περίπτωση, αλλά δε φρόντισε και νωρίτερα η ίδια η πολιτεία να τους εφοδιάσει.
Μερικά απ΄ τα ερωτήματα, τα οποία η Ένωση Συλλόγων Γονέων για μία ακόμη φορά αποστέλλει αρμοδίως, προκειμένου να πιέσει για τις όποιες δυνατές λύσεις, μέσα στο πλαίσιο των πολλών προβλημάτων που έχουν προκύψει με την αναστολή λειτουργίας των σχολείων λόγω του κορωνοϊού.
Σημαντικότερο όλων, στη φάση της εγγραφής, είναι η μη εύκολη πρόσβαση που παρατηρείται στο δίκτυο, με συνέπεια να εγείρονται εύλογα ερωτήματα για το πώς μπορεί να λειτουργήσει το σύστημα στην πράξη, εάν σήμερα, μόνο με τις εγγραφές, "Δεν είναι δυνατή η πρόσβαση στον ιστότοπο" όπως αναφέρεται στο σχετικό μήνυμα. Υπάρχουν γονείς, που απ΄το Σαββατοκύριακο προσπαθούν να "δικτυωθούν", αλλά δεν το καταφέρνουν, καθώς αντικρίζουν στον υπολογιστή τους, συνεχώς το μήνυμα της εικόνας.
Αύριο λοιπόν, πως ένα ολόκληρο σύστημα θα μπορεί να λειτουργεί χωρίς να "κρεμάει" με την ταυτόχρονη διδασκαλία;
Αρκετοί παράλληλα γονείς, επιθυμούν τα παιδιά τους να ξεκινήσουν να διατηρούν μια σχετική επαφή έστω και ηλεκτρονικά με το σχολείο, τους εκπαιδευτικούς και τα μαθήματα, ενώ άλλοι προβληματίζονται για το πως θα το επιτύχουν αυτό, όταν δεν διαθέτουν οι ίδιοι, την τεχνολογία που απαιτείται σε αυτή την περίπτωση, αλλά δε φρόντισε και νωρίτερα η ίδια η πολιτεία να τους εφοδιάσει.
Μερικά απ΄ τα ερωτήματα, τα οποία η Ένωση Συλλόγων Γονέων για μία ακόμη φορά αποστέλλει αρμοδίως, προκειμένου να πιέσει για τις όποιες δυνατές λύσεις, μέσα στο πλαίσιο των πολλών προβλημάτων που έχουν προκύψει με την αναστολή λειτουργίας των σχολείων λόγω του κορωνοϊού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου