Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2020

«Στα βήματα του Ρήγα Βελεστινλή»: 3ο Μαθητικό Συνέδριο της Δευτεροβάθμιας



 Θα πραγματοποιηθεί στις 11, 12 και 13 Μαΐου

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, διοργανώνει το 3ο Μαθητικό Συνέδριο με τίτλο: «Στα βήματα του Ρήγα Βελεστινλή». Οι εργασίες του συνεδρίου θα ξεκινήσουν στο Βελεστίνο με τις εναρκτήριες εισηγήσεις του πρώτου μέρους το απόγευμα της Δευτέρας 11 Μαΐου από 17:00-20:00, και την Τρίτη 12 και Τετάρτη 13 Μαΐου 2020 με τις κύριες παρουσιάσεις των μαθητικών εισηγήσεων, εντός σχολικού ωραρίου, στο Πολιτιστικό κέντρο Ν. Ιωνίας του Δήμου Βόλου. 
Σύμφωνα με την επιστημονική επιτροπή, σκοπός του Συνεδρίου είναι η ανάδειξη της προσωπικότητας του Ρήγα, η μελέτη της πνευματικής του προσφοράς κατά την επανάσταση, η ανάδειξη της συμβολής του στην προβολή και έκδοση έργων θετικών επιστημών και χαρτών, αλλά κι η αναγνώριση της προσφοράς του στον τόπο, στην Ελλάδα αλλά και στον κόσμο γενικά.
Οι μαθητές θα κληθούν να οικοδομήσουν τη γνώση «βγαίνοντας» από την τάξη, προκειμένου να επισκεφτούν ιστορικούς χώρους, βιβλιοθήκες, συγκεντρώνοντας στοιχεία για την έρευνά τους και με τον δικό τους ευφάνταστο τρόπο να παρουσιάσουν μοναδικές σχετικές αναπαραστάσεις.
Το Μαθητικό Συνέδριο αποτελεί μια καινοτόμο δράση κατά την οποία δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές σχολείων να συναντηθούν, να καταθέσουν τις απόψεις τους σε θέματα που τους ενδιαφέρουν, αλλά και να δημιουργήσουν δεσμούς μεταξύ τους που μπορεί να οδηγήσουν σε ευρύτερες συνεργασίες πάνω σε διαθεματικές ενότητες, καθώς απευθύνεται σε όλες τις ειδικότητες.
Όλες οι εισηγήσεις έπειτα από τον έλεγχο της επιστημονικής επιτροπής θα παρουσιαστούν στο συνέδριο. Η διεξαγωγή του αλλά και η αποτίμησή του θα συμπεριληφθεί στο πλαίσιο των εκδηλώσεων εορτασμού των 200 ετών από την Ελληνική Επανάσταση, η οποία θα αποσταλεί και στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Επίσης, κατόπιν συνεννόησης με τα Γ.Α.Κ Μαγνησίας και τα Αρχεία Χαρτογράφησης Κληρονομιάς Θεσ/κης, διοργανώνεται συνάντηση με εκπαιδευτικούς με θέμα τη χρήση των χαρτών και του αρχειακού υλικού στην εκπαιδευτική διαδικασία και έμφαση στην αξιοποίηση της Χάρτας σε Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση, με προτάσεις για σχετικές με τη Χάρτα δράσεις.




           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου