Συμπόσιο στο Πανεπιστήμιο με θέμα
«Mαθηματικά, μουσική, εικόνα και
παιδιά σε κίνηση: για μια σχέση δημιουργικού πειραματισμού»
Πώς συνδέονται μεταξύ
τους ‘αφαιρετικές ιδέες’ όπως τα μαθηματικά, η μουσική ή η εικόνα και πώς τα
παιδιά μετακινούνται μεταξύ αυτών παράγοντας νοήματα με πιθανές προεκτάσεις και
επιρροές στη σύγχρονη καθημερινή ζωή; Τι είδους πειραματισμούς αποτολμούμε γύρω
από τέτοιες συνθέσεις μαζί με τα παιδιά, αλλά και με τα διαθέσιμα υλικά και τις
αντίστοιχες έννοιες, και τι δυναμικό δημιουργικότητας ενέχουν αυτοί οι
πειραματισμοί;
Tην Παρασκευή 18
Μαρτίου 2016, (στο αμφιθέατρο Κορδάτος στις 5 μ.μ. το Παιδαγωγικό Τμήμα
Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας οργανώνει μια
καλλιτεχνική-εκπαιδευτική συνάντηση με θέμα «Μαθηματικά, μουσική, εικόνα και
παιδιά σε κίνηση» η οποία στοχεύει να δώσει το έναυσμα για τη συζήτηση των
παραπάνω στη βάση της παρουσίασης τριών πειραματικών εργαστηρίων, όπου η
γεωμετρία συναντά τα παιδιά μέσω του Ντε Κίρικο, παιδιά δημοτικού συνθέτουν
ηλεκτροακουστική μουσική φλερτάροντας με ιδέες που σχετίζονται με
φυσικoμαθηματικές διαδικασίες, και παιδιά Γυμνασίου και Λυκείου αυτοσχεδιάζουν
και δημιουργούν συλλογικά κομμάτια με σαφείς αναφορές σε μαθηματικές έννοιες.
Το συμπόσιο ολοκληρώνεται με συναυλία της χορωδίας και της ορχήστρας του
Αμερικανικού Κολεγίου Ελλάδος- Pierce στην οποία θα παρουσιαστούν και έργα τα
οποία έφτιαξαν τα παιδιά αυτά διαβάζοντας με μουσικό τρόπο συγκεκριμένες
μαθηματικές διαδικασίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου