Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

Ευχαριστήριο αποχωρήσαντος Δντή Β'βαθμιας Εκπσης Μαγνησίας



Ακολουθεί η αποχαιρετηστήρια -ευχαριστήρια επιστολή του αποχωρήσαντος Διευθυντή Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Μαγνησίας προς όλα τα Σχολεία, φορείς, Δήμο Βόλου και προς την Ένωση Γονέων και κηδεμόνων Δ. Βόλου



Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Σχολικοί Σύμβουλοι, Διευθυντές – Υποδιευθυντές σχολικών μονάδων, Εκπαιδευτικοί,

Ύστερα από 5 χρόνια και 6 μήνες θητείας  μου στη θέση του Διευθυντή Εκπαίδευσης Μαγνησίας, θέλω να σας εκφράσω τις πιο θερμές ευχαριστίες μου για τη συνεργασία μου μαζί σας.
Η θητεία μου συνέπεσε με την εμφάνιση πολλών δυσκολιών για τη χώρα μας και την εκπαίδευση ιδιαίτερα, που ανέτρεψαν δεδομένα και δημιούργησαν πρωτόγνωρες και αντίξοες συνθήκες για την εκπαίδευση και τον εκπαιδευτικό κόσμο. Μέσα στις συνθήκες αυτές μαζί καταφέραμε να λειτουργούν τα σχολεία μας με εκπαιδευτικό προσωπικό ελλιπές, με αιτήματα των μαθητών πολλά, ποικίλα και εν πολλοίς δικαιολογημένα. Προφανώς πρέπει να γίνουν περισσότερα ώστε τα αγαθά της δημόσιας και δωρεάν παιδείας να τα απολαμβάνουν όλοι. Προφανώς και πρέπει να γίνουν περισσότερα ώστε η εκπαίδευση που παρέχεται να γίνει παιδεία και η παιδεία όπλο και θώρακας σφυρηλατημένος για δημοκρατία και αξιοκρατία.
Από την πλευρά μου προσπάθησα να συνδυάσω την καθημερινή διοικητική πρακτική με δράσεις και αποφάσεις πολλές φορές δύσκολες, ιδιαίτερα σε θέματα που αφορούν το ΠΥΣΔΕ. Προσπάθησα να δώσω αξία σε έννοιες που έχουν καταρρακωθεί, της αξιοκρατίας, της αξιοπρέπειας, της ίσης αντιμετώπισης, της χρηστής διαχείρισης του προσωπικού. Προκάλεσα τις αγκυλωμένες ηθικές και τακτικές σοκάροντας τις  απολιθωμένες πρακτικές και αντιλήψεις μιας άλλης εποχής. Το «εγώ» λειτούργησε γόνιμα με το «εμείς» ώστε να λειανθεί το διαμάντι μας, το επάγγελμά μας.
Υπερασπίστηκα το έργο και την υπόληψη  των συναδέλφων μου όποτε χρειάστηκε, συγκρουόμενος πολλές φορές δημόσια με ανθρώπους των ΜΜΕ, με γονείς ή άλλους πολίτες που έχουν δικαίωμα άποψης.
Ο βαθμός επίτευξης των στόχων, ο τρόπος λειτουργίας της Διεύθυνσης ήταν προϊόν συλλογικής και άοκνης προσπάθειας όλων των συνεργατών μου.
Σας ευχαριστώ όλους θερμά. Χωρίς τη βοήθειά σας οι στόχοι μου δεν θα πραγματοποιούνταν.
Ευχαριστώ τους μάχιμους εκπαιδευτικούς για την διδακτική, παιδαγωγική και κοινωνική προσφορά τους.
Ευχαριστώ τους γονείς και τους κηδεμόνες όλων των μαθητών για την ανάδειξη και καταγραφή προβλημάτων.
 Ευχαριστώ όλους τους πρώην και νυν άρχοντες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α΄ και Β΄ βαθμού όλης της Μαγνησίας για τις προσπάθειές τους προς επίλυση των βασικών λειτουργικών προβλημάτων των σχολικών μονάδων ευθύνης τους.
Ευχαριστώ την Ιερά Μητρόπολη, τον Σεβασμιότατο  Μητροπολίτη ιδιαιτέρως,  και όλα τα Σώματα Ασφαλείας για τη συνεργασία και βοήθειά τους, καθώς και όλους τους κοινωνικούς φορείς που συνέδραμαν με το έργο τους στην επίλυση προβλημάτων των μαθητών μας και των σχολείων μας.
Ευχαριστώ τους αιρετούς των εκπαιδευτικών και την ΕΛΜΕ Μαγνησίας για τη γόνιμη αντιπαράθεση, η οποία προέκυπτε από τις διαφορετικές προσεγγίσεις των εκπαιδευτικών θεμάτων αρκετές φορές , δημιουργικές όμως, γιατί πάντα υπήρχε η επιθυμία από την πλευρά μου για την καλύτερη λύση των προβλημάτων.
Επιθυμώ ιδιαίτερα να εκφράσω τη βαθύτατη ευγνωμοσύνη μου στους υπαλλήλους της Διεύθυνσης, μόνιμους και αποσπασμένους, που εργάστηκαν ή εργάζονται στη ΔΔΕ, για τον ιδιαίτερο σεβασμό που έδειξαν στο πρόσωπό μου και στον θεσμό. Μου συμπαραστάθηκαν αμέριστα, στήριξαν το έργο μου προσφέροντας αγόγγυστα κόπο και χρόνο για καλύτερο αποτέλεσμα.
Ιδιαίτερα ευχαριστώ τους δύο προϊσταμένους Εκπαιδευτικών Θεμάτων επί θητείας μου, την κ. Δεληγιάννη Συραγώ και τον κ. Χρυσανθόπουλο Νίκο για την πολύτιμη βοήθειά τους.
Νιώθω βαθιά ευγνωμοσύνη προς όλους σας. Έμαθα πολλά από ανθρώπους ελεύθερους, δημιουργικούς, απαιτητικούς, αποδοτικούς.
Τέλος ευχαριστώ τους 14 άγνωστους σε μένα συναδέλφους μου που με τίμησαν με την ψήφο τους κατά την πρόσφατη διαδικασία επιλογής πιστεύοντας ότι μου άξιζε να συνεχίσω το έργο μου από τη θέση του Διευθυντή Εκπαίδευσης.
Αφήνω τη θεσμική μου θέση με καθαρή συνείδηση , ικανοποιημένος για το έργο που επετέλεσα με γνώμονα το δίκαιο, το ηθικό, το έντιμο, την αξιοκρατία και την ισοτιμία για το καλό των εκπαιδευτικών και των μαθητών, για το καλό της εκπαίδευσης.
Εύχομαι σε όλους σας και στον νέο Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας Υγεία, Δύναμη και Δημιουργία.

       Με εκτίμηση
Γιώργος Δοδοντσάκης
Τέως Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου