Την ίδρυση
πειραματικών σχολείων Α’θμιας και Β’θμιας Εκπαίδευσης στη Θεσσαλία προτείνει το
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας με απόφαση της Συγκλήτου η οποία θα σταλεί εντός
των ημερών στο υπουργείο Παιδείας. Η έλλειψη πειραματικών σχολείων στη Θεσσαλία
όπου έχει σχολές το Πανεπιστήμιο είναι τραγική και αυτό πρέπει να διορθωθεί,
επισήμανε μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου, η αντιπρύτανης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας,
Ιωάννα Λαλιώτου.
Η
ίδρυση πειραματικών σχολείων συζητήθηκε στη Σύγκλητο του Π.Θ. που συνεδρίασε
τελευταία στην Καρδίτσα και προτείνεται να δημιουργηθούν σε όλες τις πόλεις που
έχει Τμήματα το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. «Σίγουρα προηγείται ο Βόλος οπό εδώ
λειτουργούν τα περισσότερα Παιδαγωγικά Τμήματα, αλλά να μην ξεχνάμε ότι την
Α’θμια και Β’θμια Εκπαίδευσης υπηρετούν απόφοιτοι του Π.Θ. από διάφορα Τμήματα.
Είναι ώρα να αποδώσει το Πανεπιστήμιο στην κοινωνία ένα μέρος της δικής της
προσφοράς προς αυτό» επισήμανε η κ. Λαλιώτου. Επιπλέον τόνισε ότι τα σχολεία
αυτά θα ενισχύσουν το ερευνητικό έργο των Τμημάτων σημαντικά και η
αλληλοτροφοδότηση θα συμβάλλει σημαντικά στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη, να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε. Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα, ήδη θα το κατάλαβες η Ιθάκες τι σημαίνουν.
-- Κ. Π. Καβάφης (Ποιήματα 1897-1933)
Ετικέτες
ΔΙΑΦΟΡΑ
(739)
ΔΡΑΣΕΙΣ
(675)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝΩΣΗΣ
(548)
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ
(392)
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
(376)
ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
(275)
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
(253)
ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ- ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ
(197)
Διαγωνισμοί
(149)
ΟΜΙΛΙΕΣ
(123)
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ
(102)
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ
(89)
4ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ
(82)
"Μένουμε στο Σπίτι"
(74)
ΥΓΕΙΑ
(61)
3ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ
(46)
ανακοίνωση
(38)
2ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ
(32)
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
(28)
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ
(27)
πρόσκληση
(23)
ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΓΟΝΕΩΝ
(17)
1ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ
(15)
5ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ
(14)
ΣΚΕΨΕΙΣ- ΑΠΟΨΕΙΣ
(14)
BAZAAR
(13)
Συνομιλώντας με τους αρμόδιους
(13)
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
(10)
ΑΡΘΡΑ
(10)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ
(10)
ομιλία
(10)
ΞΕΝΑΓΗΣΕΙΣ
(9)
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ 2ου ΦΕΣΤΙΒΑΛ
(8)
ΝΟΜΙΚΑ
(5)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ
(3)
ΑΣΓΜΕ
(1)
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου