Από τις 19-22 Οκτωβρίου στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Το
2ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ με τίτλο «Σχολική Ψυχολογία, Εκπαίδευση και Κοινωνία: Συνεργασίες
και Προκλήσεις» θα πραγματοποιηθεί στις 19-22
Οκτωβρίου 2017 στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στον Βόλο (παραλιακό συγκρότημα).
Το Συνέδριο συνδιοργανώνεται από τα Παιδαγωγικά Τμήματα του Πανεπιστημίου
Θεσσαλίας και την Ελληνική Ψυχολογική Εταιρεία.
Το Συνέδριο απευθύνεται
σε σχολικούς ψυχολόγους και σε άλλους ειδικούς ψυχικής υγείας, σε
εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και σε στελέχη της εκπαίδευσης, σε
κοινωνιολόγους, παιδιάτρους, σε φοιτητές συναφών γνωστικών αντικειμένων, σε
γονείς, καθώς και σε όσους ενδιαφέρονται για τη μάθηση, την ανάπτυξη, και την
ψυχοκοινωνική προσαρμογή των μαθητών.
Στο Επιστημονικό Πρόγραμμα
περιλαμβάνονται προσκεκλημένες ομιλίες από διακεκριμένους καθηγητές, συμπόσια,
προφορικές ανακοινώσεις, αναρτημένες εργασίες καθώς και εργαστήρια εφαρμοσμένου
χαρακτήρα. Στο Συνέδριο περιλαμβάνονται θέματα ψυχοκοινωνικής προσαρμογής των
μαθητών, πρόληψης και παρεμβάσεων στο σχολικό πλαίσιο, ο πολυδιάστατος ρόλος
του εκπαιδευτικού, θέματα διαχείρισης σχολικής τάξης, διαπολιτισμική
εκπαίδευση, δυσκολίες συμπεριφοράς και μάθησης, επιθετικότητα και εκφοβισμός
στο σχολικό πλαίσιο, στήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η
συνεργασία σχολείου-οικογένειας, κίνητρα μάθησης, κ.ά.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Στο πλαίσιο του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Σχολικής Ψυχολογίας που
διοργανώνουν τα Παιδαγωγικά Τμήματα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στον Βόλο στις 19-22 Οκτωβρίου 2017, θα
πραγματοποιηθούν 5 εργαστήρια (workshops) που στόχο έχουν να αποκτήσουν οι
συμμετέχοντες εφαρμοσμένες γνώσεις και δεξιότητες σε καίρια θέματα Σχολικής
Ψυχολογίας. Τα εργαστήρια απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, ειδικούς
ψυχικής υγείας, φοιτητές.
Οι τίτλοι των εργαστηρίων είναι: 1. Διαχείριση σχολικής τάξης και ψυχο-εκπαιδευτικές παρεμβάσεις, 2. Μάθηση και διδασκαλία της ορθογραφίας, 3. Συμβουλευτικές και ψυχοπαιδαγωγικές παρεμβάσεις σε παιδιά/εφήβους και οικογένειες με ιδιαίτερες δυσκολίες/διαταραχές με βάση τη συστημική ψυχοδυναμική προσέγγιση και τη θεωρία της ψυχικής ανθεκτικότητας, 4. Ανάπτυξη διαφοροποιημένης διδασκαλίας, και 5. Το παιδί με σχολικές δυσκολίες και η οικογένειά του σε ιατροπαιδαγωγική υπηρεσία: Η διαγνωστική προσέγγιση, η αποσαφήνιση σύνθετων κλινικών εικόνων και η ανάδειξη των πολύπλοκων ψυχικών αναγκών και δυνατοτήτων
Οι τίτλοι των εργαστηρίων είναι: 1. Διαχείριση σχολικής τάξης και ψυχο-εκπαιδευτικές παρεμβάσεις, 2. Μάθηση και διδασκαλία της ορθογραφίας, 3. Συμβουλευτικές και ψυχοπαιδαγωγικές παρεμβάσεις σε παιδιά/εφήβους και οικογένειες με ιδιαίτερες δυσκολίες/διαταραχές με βάση τη συστημική ψυχοδυναμική προσέγγιση και τη θεωρία της ψυχικής ανθεκτικότητας, 4. Ανάπτυξη διαφοροποιημένης διδασκαλίας, και 5. Το παιδί με σχολικές δυσκολίες και η οικογένειά του σε ιατροπαιδαγωγική υπηρεσία: Η διαγνωστική προσέγγιση, η αποσαφήνιση σύνθετων κλινικών εικόνων και η ανάδειξη των πολύπλοκων ψυχικών αναγκών και δυνατοτήτων
- Ο αριθμός συμμετεχόντων σε κάθε
εργαστήριο είναι περιορισμένος
- Για τη συμμετοχή στα εργαστήρια
θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης
Για πληροφορίες που αφορούν το
Πρόγραμμα, την εγγραφή στο Συνέδριο και τη συμμετοχή στα Εργαστήρια: https://www.schoolpsych2017.gr/, Τηλ. 210-7499309 (κ. Αλμπίνα Gegaj), e-mail:
info@schoolpsych2017.gr, Facebook:
https://www.facebook.com/schoolpsych2017
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου