Για μαθητές και μαθήτριες Ε΄ και ΣΤ΄
Δημοτικού».
Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία
διοργανώνει για 11η χρονιά τον Μαθηματικό Διαγω-νισμό «Παιχνίδι και
Μαθηματικά» για μαθητές και μαθήτριες Ε΄
και ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού που διεξάγεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας,
Έρευνας και Θρησκευμάτων και θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017, κατά τις δυο πρώτες διδακτικές ώρες 8.15
έως 10.15. Στον Διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος μαθητές και μαθήτριες από
όλα τα Δημοτικά Σχολεία της χώρας και συμμετοχή τους είναι προαιρετική.
Στο Ν. Μαγνησίας τον συντονισμό
της διαδικασίας διεξαγωγής του Διαγωνισμού έχει αναλάβει το Παράρτημα Μαγνησίας
της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, σε συνεργασία και με την εποπτεία του
Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Γεωργίου Πολύζου. Τα σχολεία
που θα συμμετάσχουν παρακαλούνται να εγγραφούν ηλεκτρονικά στο site της
ΕΜΕ: hms.gr και στο site του Παραρτήματος: eme-mag.gr.
Τα θέματα θα σταλούν ηλεκτρονικά στα
σχολεία όλης της χώρας στο e-mail κάθε
σχολείου το πρωί της Παρασκευής 10 Μαρτίου στις 8.00 π.μ. και θα είναι κοινά
για όλους τους μαθητές της κάθε τάξης. Εναλλακτικά οι Διευθυντές των σχολικών
μονάδων μπορούν το πρωί της Παρασκευής 10 / 03 / 2017 «να κατεβάσουν» το αρχείο
με τις οδηγίες, και τα θέματα του διαγωνισμού από τις ιστοσελίδες: α) του
Σχολικού δικτύου (http://www.sch.gr), β) του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής
Πολιτικής (http://www.iep.edu.gr) και γ) της ΕΜΕ (http://www.hms.gr).
Η Βεβαίωση Συμμετοχής των μαθητών και τα πιστοποιητικά συμμετοχής των
εκπαιδευτικών που θα υπάρχουν στα αρχεία που θα σας σταλούν στο email σας την
ημέρα του διαγωνισμού, παρακαλούμε να αναπαραχθούν και να δοθούν σε όλους τους
μαθητές που θα συμμετάσχουν. Επίσης, να δοθεί το Πιστοποιητικό Συμμετοχής στο
Διευθυντή και στους εκπαιδευτικούς των τάξεων που θα συμμετάσχουν.
Οι κ.κ. Διευθυντές των σχολείων
θα αναπαράγουν τα θέματα για τους μαθητές κάθε τμήματος, και θα διατεθεί ένα
δίωρο στα παιδιά για να τα επεξεργαστούν. Οι απαντήσεις θα γραφούν επάνω στο
έντυπο που θα μοιραστεί στα παιδιά. Οι υπολογισμοί και οι πράξεις να φαίνονται
στο φύλο απαντήσεων, έτσι ώστε οι απαντήσεις να είναι αιτιολογημένες. Τα παιδιά
μπορούν να χρησιμοποιήσουν πρόχειρο για τις βοηθητικές πράξεις τους. Τα γραπτά
θα βαθμολογηθούν δύο φορές και τελικός βαθμός κάθε γραπτού θα είναι ο μέσος
όρος των δύο βαθμολογητών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου