Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2020

Έρευνα του Π.Θ. για τις επιπτώσεις του κλεισίματος των σχολείων στην επιθετική συμπεριφορά μαθητών

 


Ξεκινά το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής και ζητά την συμμετοχή των γονέων και μαθητών

Οι επιπτώσεις του κλεισίματος των σχολείων και της συνακόλουθης εκτεταμένης παραμονής των μαθητών/ριών στο σπίτι, όσον αφορά στην ψυχική ευεξία και στην έκθεση των μαθητών/ριών σε ενδεχόμενες επιθετικές συμπεριφορές, μελετάται σε 28 χώρες σε 4 ηπείρους υπό τον συντονισμό του Student Wellbeing and Prevention of Violence Research Centre (SWAPv) του Πανεπιστημίου Flinders της Αυστραλίας. Στην μεγάλη αυτή παγκόσμια έρευνα θα συμμετάσχει και το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και ζητά την συμμετοχή των γονιών.

Ειδικότερα, τα ελληνικά δεδομένα θα προέλθουν από τα σχολεία της Περιφέρειας Θεσσαλίας, ενώ  επιστημονική υπεύθυνη της έρευνας είναι η κ. Χριστίνα Ρούση, Επίκ. Καθ.  Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής (ΠΤΕΑ) και βρίσκεται σε συνεργασία με τις καθηγήτριες Ελένη Διδασκάλου (Αναπ. Καθ. στο ΠΤΕΑ) και Ελένη Ανδρέου (Καθ. στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης).

Η έρευνα έχει λάβει την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας (Φ15/114047/ΖΧ/130161/Δ1) και το σχετικό υλικό έχει ήδη αποσταλεί στις αρμόδιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Αφορά στους μαθητές και στις μαθήτριες Στ’ Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου. Για την συμμετοχή των μαθητών/ριών είναι απαραίτητη η γονεϊκή συναίνεση. Οι μαθητές/ριες που επιθυμούν να συμμετάσχουν στην έρευνα (και με την προϋπόθεση ότι έχουν την έγκριση των γονέων τους), μπορούν να επισκέπτονται τον σύνδεσμο https://research-all.org/covid-19-lock-down-questionnaire-for-students.php και να συμπληρώνουν το ερωτηματολόγιο ηλεκτρονικά.  Η συμπλήρωση διαρκεί 12-15 λεπτά περίπου και γίνεται ανώνυμα, χωρίς να αποτυπώνεται κανένα προσωπικό στοιχείο των μαθητών/ριών που να επιτρέπει την οποιαδήποτε ταύτισή τους.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι γονείς και μαθητές μπορούν να απευθύνονται στο email : research.roussi@gmail.com.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου