Τις προθεσμίες για τις ηλεκτρονικές αιτήσεις εγγραφών στα
ΕΠΑΛ, ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας. Υπενθυμίζεται ότι οι ηλεκτρονικές
δηλώσεις προτίμησης ήδη ξεπερνούν τις 67.000. Έτσι,
σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου και για τα ΕΠΑΛ του νομού μας, η
ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής ηλεκτρονικών δηλώσεων προτίμησης e-Epal
συνεχίζει να δέχεται δηλώσεις μαθητών/-τριών από την Τρίτη 27 Ιουνίου 2017 έως
και την Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017.
Όσοι/ες μαθητές/-τριες υποβάλουν δήλωση στις ημερομηνίες αυτές, αφού
ενημερωθούν μέσω της εφαρμογής e-epal, μπορούν να πραγματοποιήσουν την
εγγραφή τους στα ΕΠΑ.Λ. την ημέρα λειτουργίας τους από τη 10η έως τη 17η
Ιουλίου 2017.Οι μαθητές/τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ για το σχολικό έτος 2017-2018, υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Δήλωση Προτίμησης για τα ΕΠΑ.Λ.», μέσω της εφαρμογής e-epal στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-epal.minedu.gov.gr, συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Στην περίπτωση ανήλικων μαθητών/-τριών την ηλεκτρονική δήλωση προτίμησης καταθέτουν οι κηδεμόνες τους.
Για την είσοδο στην εφαρμογή e-epal, είναι απαραίτητοι οι κωδικοί taxis. Στην περίπτωση ανήλικου/ης μαθητή/-τριας ή ενήλικου προστατευόμενου μέλους ο/η οποίος/α δε διαθέτει κωδικούς taxis, χρησιμοποιούνται οι κωδικοί taxis του γονέα ή κηδεμόνα ή του κατά το νόμο υπεύθυνου αντίστοιχα. Στην περίπτωση αυτή, απαιτείται αποδεικτικό έγγραφο δημόσιας αρχής κατά τη διαδικασία της εγγραφής στο σχολείο.
Επίσης, στην περίπτωση κατά την οποία οι αιτούντες/αιτούσες δε διαθέτουν κωδικούς taxis, οφείλουν να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να τους αποκτήσουν έγκαιρα.
Για όσους/όσες επιθυμούν να εγγραφούν στην Α΄ τάξη ΕΠΑ.Λ. και αδυνατούν να αποκτήσουν κωδικούς taxis, μπορούν να απευθύνονται στους διευθυντές των ΕΠΑ.Λ. οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να δηλώσουν, μέσω των προσωπικών τους κωδικών taxis, την προτίμηση που τους υποβάλλουν εγγράφως με υπεύθυνη δήλωση, οι κηδεμόνες των ανήλικων ή οι ενήλικες μαθητές/τριες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου